worth it

kan nästan helt utan att ljuga säga att jag har pluggat mer denna helg än vad jag har under hela min gymnasietid. har enbart gjort två riktiga avbrott sedan i fredags eftermiddag. tog ett avbrott i lördags då vi fick besök av familjekompisar från norrköping, åt middag och såg mello. det var trevligt! och jag bestämde att jag ska åka ner till norrpan och gå på bråvalla. jag och frida ska campa på hennes tomt, som ligger precis vid festival området. jag taggar. sedan pluggade jag vidare konstant under söndagen. vaknade tidigt imorse och fortsatte med fysiken. tog ett snabbt avbrott då jag åt lunch och gick ut på en snabb promenand. fortsatte sedan efter det med att gå igenom ett ytterligare matteprov. jag kan absolut inte allt och känner mig inte 100% redo, men det är det som är så skönt, för det är ju faktiskt bara mockexams. de betygsatta examen är ju i maj. så jag kan i alla fall gå till skolan imorgon med gott samvete och känna att jag gjort mitt bästa med den tiden jag lagt ner på att förbereda mig. 
 
känner mig som en fem-åring igen. sitter nyduschad klocka 20.21 och ska gå och lägga mig. 
 
bilden beskriver våra personligheter så bra. 
 
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0