packapackapackapackapacka

okay vad är fel på mig? jag har "packat" i två timmar och allt som ligger på min säng är ett par jeans, mjukis byxor och pyjamas. jo men tja jag är redo för polen. nej men nu måste jag packa. är så himla taggad. kommer vara så cp kul att hela jag spasmar. det ÄNDA dåliga just nu är att marcus är inte 100 på att han kommer. jag säger att han är "sjuk" men jag tror att hans nya jobbiga gf vill inte att han ska åka till polen för en party weekend när det är 3 singla girlies. seriöst. uh. jag förstår att dom har precis blivit tillsammans men vi skulle aldrig göra något med honom. han är vår VÄN. blir så irreterad. NEJ. det här ska inte förstöra min stämning. jag är så FAKING TAGGAD. 
 
så här blir jag när jag tänker på att vi åker snart
 
pusspuss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0