light up

sophie kan inte komma för min studenten för hon har final exams, och om hon missar en så kommer hon inte kunna ta om, då kommer hon faila och inte komma in på uni. så jag förstår helt och hållet att hon inte kan komma. men det suger balle för vi har pratat om det så himla länge om att åka flak och spåra ur för då är vi båda 18 och aa festa i stockholm. men ack. hon ska iaf försöka komma till stockholm nån helg under sommaren så då drar vi ut! vi pratar att bjuda över några andra som vi båda känner. hängde super mycket med dom när jag va senast där och dom är underbara. killar är så snygga och söta och snälla och alla tjejer kommer hoppa på dom. ena ser ut som edward cullen och en är bara så gosigos söt och sen den sista är bara sex on legs. han ser ut som freddie från skins. heter han freddie? jo det gör han väl? har inte kollat på super länge så har glömt. åh den seriern är så bra. NEJ back to sophie. och sen kommer hon och libby också. libby är den roligaste gosigaste och spårade tjejen. hon är underbar. jag blev bff med henne på mindre än 5 minuter. 
 
istället så kommer tove hoppa på mitt flak den 5 juni! hon kommer vara hemma från florida då så då ska vi helt totalt spåra ur. min relation med tove är väldigt likt den jag har med sophie. tove och jag har känt varandra sen 5an och varit bästa vänner sen dess. i 8an flyttade hon och har inte bott i stockholm sen dess. MEN. varje gång vi ses är det som hon aldrig flyttade och det är det jag älskar mest med såna relationer, att även om man bor så långt ifrån varandra så är man lika nära varje gång dom kommer hem. love it. 
 
okay varför bloggar jag? jag har geo prov imorgon. procrastar sönder. ja men tja. okej nej nu ska jag kötta det sista och sen sova. eller kolla på skins. 
 
här är lite bilder från när tove va och hälsade på under sommaren xx
nu ska jag kötta det sita. weho. party. taggar. spårar. däckar. 
 
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0