husky

Har haft en underbar helg. I fredags så åkte jag hem och hamnade i chocktillstånd. Jag fick reda på att jag kommit in på Northeastern. Jag skrek konstant i flera minuter, trodde verkligen inte att det var sant. Mest för att jag pratade med min counselor och hon sa att Northeastern har fått rekord många applicants i år (närmare 50,000) och att de bara har 2,800 platser. Hon ville inte att jag skulle hoppas på för mycket. MEN AHHH. Jag är så glad!!!!!! Det känns helt sjukt kul. Nu är det enda som står i min väg, tre fysik exams i maj som jag måste få godkänt på. Det måste fan gå för jag har inte velat något så mycket, jag blev typ förälskad i boston när jag var där och ahdajkkaekofakw jag dör. 
I alla fall, igår kväll var jag på slakthuset med Hanna och Stella. Det var så jäkla kul, så mycket random människor, vi dansade konstant i flera timmar och hade det bara allmänt bra. Idag ska jag plugga och sedan ska jag på dramaten och se Doktor Glas om jag hittar min biljett, tror jag kan ha tappat bort den. 
 
Ska kolla lite på skidåkning med mamma innan jag börjar leta för biljetten. 
Ha det så bra babesssss
 
bostons gamla mysiga gata!!! 
 
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0