goloswaghållkäftenandrew

polen resan va helt underbart. många skratt och minnen. log ner på marken och hade ont i min mage flera gånger för vi hade så kul. vi hade roliga kröks, sköna soffhäng, bra utgångar, gulliga måltider med magdas mormor blablalbla det va underbart! vi va ett så random gäng men det va det som gjorde det lite roligt :) och tack extra mycket till magda som lät oss bo i hennes lägenhet gratis! 
 
just nu ligger jag i sängen och ska snart upp och plugga lite natur och sen åka intill stan för att vara med sabrina, gillian och tove i toves lägenhet och fixa lunch och chilla, det kommer bli super mysigt tror jag :) 
 
i helgen har jag noll ide på vad jag ska göra... typ plugga och vara så mycket jag kan med alicia låter nog bra
 
pusspuss xx Kathleen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0