as a form of protection

har nu förstått att jag aldrig kommer att bli någon fysiker. det där A+:et jag fick i fysik 9an kommer förbli min störst bedrift någonsin inom min karriär som fysiker. jag såg i alla fall ljuset i den här annars rätt så mörka dagen när jag insåg att jag faktiskt lär klara av alla mina exam i maj, kanske inte kommer få 7or i allt, men jag tror att detta kommer att gå vägen. matematiken var inte så svår idag heller, några småsaker att slipa på innan maj. tror faktiskt att dessa mockexam, hur läskiga jag än tyckte att de verkade förra veckan, kan vara det bästa som har hänt mig. jag får det liksom på papper exakt vad jag behöver förbättra inför maj. dock så kommer jag verkligen inte kunna återupta mitt sociala liv innan maj... 
 
idag har också något väldigt stelt inträffat. jag missade min fysiktutor.... eller jag vet inte ens om han har varit här. mitt matte exam slutade klockan halv 5 och jag såg när jag kom hem att han smsat och frågot om det var halv 5 vi skulle ses. vi brukar annars ha en stående tid kl 17.30 på tisdagar. och nu har min mobil avlidigt ytterligare en gång och jag har inte hans nummer. känner att våran relation kommer att vara väldigt stel i framtiden, då han måste tro att jag totalt dissa honom och lät han stå ute i detta väder.
 
ajja. jag ska ta tag i historian. känner att jag har noll koll på kinas alla ledare... måste bättre på mina historiska kunskaper innan jag sover några timmar och sedan beger mig iväg till skolan imorgon bitti. 
 
/emelie 
 
åhhhh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0