animal instinct

idag vaknade jag vid 11. bestämde mig för att ta det lugnt istället för att stressa och hinna till historian. åkte sedan in till skolan och la beslag på lilla rummet i bildsalen. satt mest och gjorde ingenting, skrev lite i artboken och läste igenom de delar som är klara av min history IA. den ska va inne om tre timmar. när lektionen sedan började var det kaos, alla ska fixa sina grejer. jag kände bara att jag borde njuta av, kanske, min sista onsdag någonsin på kungsholmens gymnasium. kommer ju inte ha några lektioner på onsdagar nu när artkursen är helt klar. ska från och med nu tillbringa mina onsdagar med fysik och matte revision. fekkke. 
 
längtar till påsklovet, ska på spa med mamma och så ska jag shoppa och sitta ute (pepparpeppar) och plugga och..... jag bara längtar som tusan helt enkelt. 
 
byebbyeee
 

Kommentarer
Postat av: Your Favorite Asian <3

DU MÅSTE MYSA MED MIG PÅ LOVET OXÅ!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-03-23 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0