Kära vänner

Det är verkligen inte sista gången jag bloggar, har däremot gått in i någon slags pluggvägg. Exams börjar om 15 dagar och när jag inte pluggar så stressar jag över att jag inte pluggar eller försöker träffa vänner. Idag har jag ingen skola, så jag vaknade runt 1 tiden. Så himla skönt, hade så mycket sömn att ta igen efter min spårade men väldigt roliga helg. Jag ska ut och springa idag, måste springa av mig stress och nervositet inför prov och student. Min far är i fullgång att planera min studentfest och tror att han taggar mer än vad jag gör. Innan den 1a maj måste jag bestämma om jag ska börja Penn State eller Northeastern, så om ni har några viktiga för eller nackdelar så dela gärna med er. Det lutar åt Penn State, av den enkla anledningen att det är Penn State. Funderar på att börja på ett av deras mindre campus och sedan byta till University Park efter två år, det känns så spännande. Det mindre campuset jag är inne på ligger nära Pittsburgh och det verkar som en sjukt härlig stad. Sedan pratade jag med en av mina bästa kompisar från KL här om dagen och hon berättade att hon har nu bestämt sig för Penn State och så har också en annan gammal kompis från Malaysia. Hon ska börja på ett mindre campus också, men sa direkt att vi måste åka på football games och sånt tillsammans, och han ska börja på university park direkt vilket betyder att jag kan åka dit och hälsa på och sedan se om jag vill byta dit tidigare. Det ska bli så jäkla kul att träffa dem, och träffa andra som ska till östkusten också. ÅHHhhhh. Sedan taggar jag veckorna mellan mitt sista exam och utspringet, då jag kommer vara fri som en fågel även om jag skulle ha misslyckats på alla prov. Underbart. 
 
I alla fall på återseende.
Jag ska nu se på Awkward, som jag har taggat. 
 
Puss!
Emelie
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0