So bad

Jag ska göra nattinlägg till en tradition. Inte mycket har ändrats sedan igår natt. Jag kollar fortfarande på kardashians. Jag är liksom fascinerad av familjen, undrar om de är som de framstår i serien. Eller är allt ett sånt där typiskt pr-trick? Hmmmmm

Nu över till min dag: jag sov igenom två lektioner. Jag har aldrig sovit på en lektion, alltså aldrig somnat på riktigt. Men idag hände det alltså. Jag råkade blunda och huvudet bara följde med och dunkade i bordet. Tror till och med att jag började snarka på historian... Stelt. Jamshed sa om och om igen hur sliten jag såg ut. Kände mig förolämpad, minst sagt. Måste dock säga att han hade rätt, jag kände (känner) mig sliten. Jag lärde känna en ny person i min klass idag. En blond lång kille som bott i Madrid. Han berättade om klubbarna där och hur han brukade låtsas vara turist från Ryssland för att komma in. Vi pluggade även historia som planerat.

Nu ska jag lyssna på två tjejer från gamla kära norrpan som kommer bli superstjärnor snart, deras youtube videos. Ryser. Ska försöka linka! Så jag kan säga att jag bidrog till deras karriär. Haha. Nej men seriöst är väldigt imponerad.

Lovee to ya'llllllll
Emelie

Hahahhaha under julshoppingen år 2008 så vi ut såhär. Fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0